sobota, 1 października 2016

[9] Dwójkowe Finds'y + Lia Summerfield do pobrania

Cześć!

Jedna osoba na pewnej stronie prosiła mnie kiedyś o Finds'y do Dwójki. A więc, stwierdziłam, że je z chęcią zrobię (mimo, że nie grałam w TS2 od dość dawna), ponieważ do Simsów 2 wyjątkowo ciężko znaleźć naprawdę dobre i ładnie wyglądające rzeczy, nie zagłębiając się głęboko (zagłębiać się głęboko?) w simblra. No więc znalazłam kilka CC, które moim zdaniem, są całkiem niezłe. Zapraszam do pobrania! (Bądź oglądnięcia, dla tych, co nie posiadają tej części).


























Pobierz

Pobierz

Pobierz

Pobierz

Dodatkowo, jak napisałam w poprzednim poście, daję jeszcze Lię Summerfield do pobrania (prosiło o nią wcześniej kilka osób). Wykorzystałam do niej rzeczy także z dodatków takich jak Dzień w Spa, Witaj w Pracy i Spotkajmy Się.


Do następnego posta!

1 komentarz:

  1. Aż się chce w kultową dwójeczkę pograć :D <3 Cudne finds'y, skorzystam, bo są jak najbardziej w "moim stylu". :p

    OdpowiedzUsuń