środa, 17 sierpnia 2016

[2] Maxis-match Finds + kolejny sim do pobrania, szaleję (TS4)

Witajcie!
Już kolejny wpis. Wow, nieźle. Teraz mam w wakacje dużo czasu, więc będę Was rozpieszczać. Czas rozkręcić bloga i zacząć robić mnóstwo postów.
Więc na pierwszy ogień idą CC Finds'y!
Co to jest CC Finds?
CC - custom content, czyli zawartość zmodyfikowana. Finds - po angielsku znaleziska. Czyli znaleziska zawartości zmodyfikowanej. Już rozumiecie o co chodzi?
W CC Finds'ach będę publikowała znalezione przeze mnie perełki wśród modów. Najpiękniejsze, najsłodsze, najoryginalniejsze - po prostu moje ulubione CC.
CC Finds'ów zrobię kilka serii, niektóre będą z modami do Trójki, inne z custom content do TS2, kolejne będą bardziej tematyczne (np. Fantasy Finds). Te znaleziska zawartości zmodyfikowanej będą w sumie tematyczne, ale wszystkie będą do Czwórki. Oto Maxis-match Finds, czyli moje znaleziska maxis-matchowych rzeczy do The Sims 4. Dzisiaj CC tylko do CAS.


























(Tak, wiem, w tym poście użyłam zdecydowanie za dużo CC Finds'ów, ale nie ma zbyt wielu synonimów do tego wyrażenia, a właściwie - żadnego).
Dodatkowo, kolejna simka do pobrania (szaleję z tymi simami normalnie), tym razem z modami. Aby nie zaśmiecać posta zbędnymi wieloma linkami, dałam po prostu oddzielny folder z CC, które użyłam do tej simki. (Jeśli ktoś by chciał osobno na przykład fryzurę lub skina, mogę podać linka). Nie wykorzystałam żadnych przedmiotów z dodatków, akcesoriów czy pakietów.


Mam nadzieję, że spodobały się Wam moje CC Finds'y. Nie wiem, czy to trochę za wiele, ale lepiej dać więcej niż mniej.
Do napisania!

8 komentarzy:

  1. Widzę, że mamy identyczny gust! Świetny blog, czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że moje CC Findsy się podobają. Miło mi ^^

      Usuń
    2. Oczywiście pobrałam to czego jeszcze nie miałam ♥

      Usuń
  2. Maxis Match ! Tyle dóbr :DD
    Dziękuję bardzo, świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
  3. Luna, memie mój!
    Po tylu nocach spędzonych nad debatami dotyczącymi tego bloga nareszcie go masz, i patrz, ludzie tu nawet wchodzą ; )
    Życzę powodzenia w rozwoju bloga i pomimo, że nie gram w czwórkę popatrzeć zawsze można <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, friendsie <3
      Ja też mam taką nadzieję, iż blog się rozwinie.
      A co do TS4 to kupuj, jeśli będzie takowa możliwość (tylko po to, aby pobrać moje CC Finds'y, oczywiście). Wciągnie Cię, uwierz mi.

      Usuń
  4. Pobiorę niedługo 4 więc się na pewno przyda!
    Czekam na obiekty do 3 :D

    http://nearie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń