niedziela, 25 września 2016

[8] Lookbook #1

Witam!

(Btw, właśnie piszę tego posta i piję herbatę).
Wiem, dawno nie było posta. Szkoła, sprawdziany i miliony innych spraw chodzą mi po głowie, więc ostatnio mam mało czasu na Simsy. Ale nie będę Wam opowiadać o moim życiu, przejdźmy do sedna.
A więc wreszcie wzięłam się za napisanie tego posta. Na początku to miało być całkowicie co innego, ale dostałam inspiracji i postanowiłam zrobić... Lookbook do Trójki! Ostatnio mam chyba jakiegoś crusha na The Sims 3, włączyłam ją i znowu się w niej zakochałam <3 Fakt, lubię Czwórkę, lecz muszę od niej chyba sobie odpocząć. Dobra, a więc zaczynajmy.

Lookbook #1



To na dzisiaj tyle. Mam nadzieję, że podoba się Wam ten lookbook.
(Mały spoiler - w następnym poście dam Lię Summerfield do pobrania).
Do następnego posta!

3 komentarze:

  1. jaaakie piękne zdjęciaaa ;-; jak robisz tą wielką białą kropę na środku? (jeśli rozumiesz o co mi chodziXD) lookbooki oczywiście przeurocze tak jak simka, w prostocie siła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Chodzi Ci o rozjaśniającą się barwę w środku, tak? xD
      Minimalizm najlepszy ;3 Dzięki jeszcze raz, dajesz mi dużą motywację!

      Usuń
    2. aww, miło mi to słyszeć<3 yep, dokładnie o tą kropę o której mówisz mi chodzi!

      Usuń