poniedziałek, 15 sierpnia 2016

[1] Wstęp i inne bzdury + simka do pobrania (TS4)

Witam na moim blogu!

Jestem Luna i może mnie kojarzycie z simblra bądź facebooka. Nie będę tutaj zbyt dużo opowiadała o sobie, jeśli jesteście ciekawi zajrzyjcie w Nieco o mnie. W tym poście postaram się nie przydłużać, napiszę szybko i zwięźle, o co chodzi w tym całym blogu (zapewne i tak mi się nie uda).
Ostatnio (konkretnie w przeciągu dwóch lat), mam wrażenie, że odchodzi mnóstwo blogerów simsowych i przychodzi coraz mniej nowych. Fakt, na przykład simblr się mocno rozwija, lecz jest jedna wada - większość osób pisze tam po angielsku, a niektóre osoby w Polsce po prostu nie umieją biegle angielskiego (to jest zrozumiałe). Ja osobiście znam dość dobrze angielski, ale jednak nie umiałabym pisać postów po angielsku równie bogatych językowo jak po polsku.
Więc postanowiłam wreszcie założyć bloga. Od dawna (choć szczerze - nie wiem czy rok to tak dużo) siedzę na Facebooku i na Tumblrze. Długo się wahałam, czy stworzyć tego bloga o Simsach, czy nie... W końcu postanowiłam. Założę Bloggera, choćbym miała wstawiać jeden post na miesiąc.
Pomysł na mojego bloga przyszedł mi bardzo dawno. Zawsze marzyłam (jestem typem marzyciela, więc to jest jedno z wielu, wielu marzeń) o tym, aby mieć stronę o Simsach, która będzie popularna i ludzie będą ją komentowali, a przeciętny simomaniak, który czyta tego typu blogi, słysząc Luna2Sims od razu by wiedział co to za blog.
Co prawda, do tego mi jeszcze daleko, ale już jest połowa sukcesu. Stworzyłam tego bloga. To już się liczy.
Zacznę powoli przechodzić do sedna.
Otóż, na Luna2Sims będę wstawiała właściwie wszystko - nie patrzcie tylko na mylące zakładki. (Większa ilość podstron wyglądała po prostu brzydko). Będzie mnóstwo rzeczy - od simów bądź domów do pobrania, przez liczne wpisy o moich rodzinkach, po ciekawe konkursy i eventy. I to nie wszystko. Zapewne, dlatego iż jestem książkoholiczką, będę co jakiś czas robiła postacie z książek, może też filmów czy gier. I zapewne, tego jest więcej, ale teraz mi to nie przychodzi do głowy.
Czy warto jeszcze dalej przeciągać ten wpis? Chyba powiedziałam wszystko. Wow, jestem pod wrażaniem, że tylko tyle mi to zajęło. Myślałam, że będzie o wiele dłuższe.
Jako mały bonusik na dobry początek, wstawiam Wam jedną z moich simek do pobrania. Jest do Czwórki, nie ma żadnych modów, możecie nią grać do woli, lecz jeśli zamierzacie wstawić ją na jakąś stronę, pierw zapytajcie mnie i podpiszcie pod tym, że simka została zrobiona przez Lunę. Wykorzystałam do niej rzeczy z Kuchni na Wypasie, Spotkajmy Się, Ucieczki w Plener i Perfekcyjnego Patia.


Żegnam i do następnego posta ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz