czwartek, 25 sierpnia 2016

[5] Jeszcze więcej Maxis-match Finds'ów

Cześć wszystkim!

Dziś kolejne Maxis-Match Finds'y (dedykowane dla pewnej osóbki, która prosiła mnie o nie), znowu rzeczy tylko do CAS.
Spokojnie, Trójkowicze, następne CC Finds'y będą właśnie do TS3. (W ostatnim czasie wstawiam rzeczy tylko związane z The Sims 4, może czas na jakąś zmianę).


















Pobierz

Pobierz | Pobierz

Pobierz

Pobierz

Pobierz

Pobierz

 Pobierz
Pobierz

Pobierz

Pobierz

Pobierz

Mam nadzieję, że przypadły Wam do gustu moje dzisiejsze CC Finds'y.
Do następnego posta!

4 komentarze:

  1. Hmmm... Ciekawe kim ta osóbka jest...
    Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, ciekawe.
      E tam, nie ma za co, szukanie tego tylko sprawiło mi przyjemność <3
      (Btw, sorry, że tak późno odpisuję).

      Usuń
  2. na moje nieszczęście wszystko do czwórki, ale jak bym w nią grała to na bank pobrałabym wszystko, bo Jezu wszystko jest prześliczne! a ta pierwsza fryzura Melanie, ughhh ♡-♡
    czekam na perełki do trójki bo wszystko co wygrzebiesz zapewne przypadnie mi do gustu, buzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rickley <3
      Na szczęście, CC Finds'y do Trójki będą niedługo :3 Znalazłam też kilka fryzur Melanie do TS3 (uwielbiam Melanie Martinez ♡), mam nadzieję, że przypadną Ci do gustu.

      Usuń